Translate

Zoeken in deze blog

Welkom

Welkom op mijn Club Brugge Collectie Blog, Jullie kunnen hier niet alleen mijn collectie bewonderen, maar ook reacties zijn meer dan welkom.
Mocht u tevens iets hebben dat in mijn collectie ontbreekt, mag u dat steeds laten weten.

veel kijk plezier,
Sarah
*Medewerker 125 jaar Club Brugge - Druivelaar*

Ik zoek nog...

In mijn zoektocht naar de handtekeningen van ex- Club Brugge spelers blijf ik steeds opzoek naar nieuwe namen.

Omdat je niet naar alle spelers te gelijk kan zoeken, deel ik het een beetje op.
Op dit moment zoek ik vooral de Australische en Servische spelers. Ook Roger Davies staat hoog op mijn verlanglijstje. Mocht iemand hier meer info over hebben, mag je mij gerust contacteren.

Info over de andere spelers in mijn zoeklijst zijn natuurlijk ook welkom!

Vlado Bozinoski (Australische speler)
Frank Farina (Australische speler)
Lorenz Kindtner (Australische speler)

Zoran Filipovic (Servische speler)
Dalibor Mitrovic (Servische speler)

Roger Davies (Britse speler)




In mijn zoektocht naar ex- club Brugge spelers, vond ik de ploeg waar Dalibor Mitrovic speelt. Helaas vind ik nergens op deze site een contactadres. Mocht iemand hier meer info over hebben mag je mij dit zeker laten weten.


http://fkmoravacorion.com/


Ondertussen zou hij een vrije speler zijn, zijn contract liep af bij deze ploeg en voor zover ik weet heeft hij nog geen nieuwe ploeg gevonden.


Alle info over hem is meer dan welkom!




Niet alleen met handtekeningen kan je mij plezieren. Alles van Club Brugge is hier meer dan welkom. Heb je tickets, pins, sjaals, matchworn shirts, wimpels,… waar je vanaf wil, geef gerust een seintje.

dinsdag

Kan iemand helpen?

Kan iemand helpen? 
Weet iemand van wie deze handtekeningen kunnen zijn? 
Het gaat om de ploeg van 1961 


Mogelijkheden zijn:

Marcel Bury 
Roland Storme (1??)
Roger Blieck 
Andre Tierenteyn
Robert Somers
Guido Van Pottelberghe 
Rudy Schelfhout 
Alex De Block 
Edmond De Vos (6?)
Eric Maertens (6?)
Fernand Goyvaerts
Raymond Nauwelaerts 

Geen opmerkingen: